ברכת אור ואהבה – ברכה יפהפייה לברך
את עצמך, אחרים, ואת האנושות כולה

כן, אני יודעת שזה נשמע מאוד רוחני, אולי יותר מידי רוחני, אבל בכל זאת, אם הגעת לכאן, כנראה שיש בתוכך קורטוב של רוחניות כלשהי ושאת מאמינה ומחוברת למה שנקרא ‘אנרגיה’ ומבינה שיש כאן בעולם הזה קצת מעבר למה שרק רואים ומבינים..
אז רגע לפני שנמשיך עם ברכת אור ואהבה, מה למדע יש להגיד על אור ועל אנרגיה של אור?
מדענים גילו שהחלקיקים הפיסיים הקטנים ביותר של חומר ביקום הם קוונטים או פוטונים של אור. אבל לקוונטים של אור אין מסה, אין מטען ואין זמן וזאת הסיבה שאנחנו יכולים לרתום את הכוח של הדימיון ואת השימוש באנרגיות של אור ואהבה לתהליכים מרגשים של ריפוי, ניקוי, העצמה.

ברכת אור ואהבה בין אם היא דרך תפילה או דרך הדימיון וההתכווננות, היא אחת העצמתיות ביותר שאנחנו יכולים להשתמש בהם לעצמנו ולאחרים.
כשאנחנו שולחים אור ואהבה למישהו – אנחנו נותנים לו את ההזדמנות ליצור שינוי ותנועה ולצאת ממצב תקוע או סטטי אל מקום של זרימה. אנחנו מחזקים את היכולת שלו לחולל שינוי, תנועה וזרימה ובנוסף, האור עוזר לו לראות יותר בבירור מהן האופציות הפתוחות בפניו.

כשאנחנו שולחים אהבה למישהו, אנחנו עוטפים אותו בכל הטוב שלנו וזאת הרגשה נהדרת. מרגיעה, מנחמת ומחזקת גם אותנו וגם אותו.
באותם הרגעים, האנרגיה שלנו מתחברת, גם אם אנחנו במרחק פיזי אחד מהשני.
כי כמו שאמרנו, האנרגיה של אור ואהבה היא רב מימדית ואינה מוגבלת למרחב של מקום וזמן.

הבונוס הנוסף זה כשאנחנו שולחים למישהו אור ואהבה זה מזין ומחזק לא רק אותו אלא גם את הגוף הפיזי והאנרגטי שלנו. בנוסף זה גם מאחד אותנו עם האנרגיה הגבוהה של היקום ומחזק את התדר שלנו.

אז כדאי לעטוף את האהובים שלנו באור ובאהבה אפילו באופן יומיומי אבל לא רק: אפשר גם לשלוח לקולגות בעבודה, לעניים ולסובלים, לפוליטיקאים, למקומות רדופי מלחמה, ולאנושות כולה. אפשר לשלוח אור ואהבה אפילו (ואולי בייחוד) לאלה שאנחנו שונאים, שיש לנו איתם מריבה, עימות ו/או אי הסכמה. שליחת האור במקרה הזה, תעזור לפתרון הקונפליקט בצורה הגבוהה ביותר.

אהבה היא האנרגיה הגבוהה ביותר שיש ביקום, והאור מפזר אותה.

אז איך שולחים למישהו ברכת אור ואהבה?

עצמי עיניים, שבי במקום שקט ונינוח והתבונני לרגע קט בנשימה שלך. התמקדי בנשימה והרפי את כל הגוף. תאפשרי למחשבות לנוע בחופשיות מבלי להיאחז בהן או לנסות לעצור אותן, חזרי בכל פעם שוב אל הנשימה. אחרי כדקה-שתיים, כשאת מרגישה שאת יותר מפוקסת ורגועה, תאפשרי לעצמך לדמיין שקרן אור גדולה נשלחת מהלב שלך או מבין שתי הידיים שלך החוצה אל מי או אל מה שאת רוצים להקיף באור ואהבה.
אפשר להגיד בלב את השם או רק לראות את הדמות של האדם, החפץ או המקום שאת עוטפת באור.

באיזה מקרים כדאי לשלוח למישהו ברכת אור ואהבה?

קודם כל בכל מקרה. תמיד. בכל מצב ללא הגבלה 🙂 רק טוב יוצא מזה.
שנית, בטח ובטח כשמישהו נמצא במצוקה או רגשית או פיסית בריאותית.
במקרה של פציעה או מחלה, כשמישהו נמצא בבית חולים או חולה בבית
(אם מישהו במקרה נפטר לאחר ששלחתם אור ואהבה זה לא אומר שעשיתם משהו לא טוב, או שהאור לא עזר, אלא זה רק אומר שסייעתם למעבר שלו לממדים האחרים להיות יותר קל ויותר חלק עם יותר תמיכה) שלחו אור ואהבה לצוות הרפואי שמטפל בו, אין צורך לדעת את השמות שלהם או להכיר ולראות את הפרצופים שלהם, מספיק להתכוונן לצוות באותו בית חולים ספציפי וזה יגיע. שלחו לחברים ולמשפחה של האדם החולה אור ואהבה כדי להקל עליהם בתקופה המאתגרת הזו של תמיכה בחולה.
אם זה האתגר שאתם מתמודדים איתו לחצו כאן כדי לקבל
מדיטציה לריפוי התאים על ידי אור ואהבה

שלחו ברכת אור ואהבה לאנשים שנמצאים בתקופה קשה מכל סוג. אולי יש להם קושי בהחלטות, בעיות ואתגרים בעבודה, קושי בחיי הנישואין או המשפחה.

אם אתם או אנשים שאתם מכירים רוצים להתחבר לתדרים גבוהים יותר
ולחלקים הרוחניים הגבוהים שלהם שלחו אליהם או לעצמכם אור ואהבה
זה יחזק את היכולת שלהם ושלכם להתחבר.

שלחו אור ואהבה לכל האזורים בהם יש לחימה, כיבוש, עימותים,
לחיילים הנלחמים משני הצדדים של המתרס, לילדים ולאנושות כולה.
עשו את זה כמה שיותר.

אין לנו אפשרות לשלוח יותר מדי אור ואהבה אין דבר כזה יותר מדי
מהאנרגיה המדהימה הזאת!

בואי נעשה ביחד מדיטציה מקסימה לאהבה ללא תנאי ולחמלה

עד כמה את שלמה שלווה ושמחה?
בחני את עצמך וקבלי אבחון מדויק של הסדר האנרגטי הפנימי שלך
וגם תרגיל שיעזור לך לאזן אותו