אני מצטערת לשמוע שאת מעוניינת לבטל את העסקה 🙁 ואני מקווה שזה לא משהו שילווה אותנו גם בעתיד 🙂
אנא קראי בעיון את תנאי הביטול ובמידה ואת עומדת בהם, שלחי הודעת בקשה לביטול העסקה בדרכים הבאות: משלוח דוא”ל לכתובת: info@anama.co.il, הודעת וואטסאפ למספר 0504790536 או התקשרי
אחריות ותנאי ביטול עבור מוצר פיזי:
ניתן להחזיר מוצרים פיזיים (ערכת טיהור בית וערכת קלפי הכוונה והשראה) שנרכשו באמצעות האתר בהתאם לקבוע בחוק הגנת הצרכן. במקרה של חרטה ניתן לבטל את העסקה עד 14 יום מיום רכישת המוצר במידה והמוצר לא נפתח ולא נעשה בו שימוש. במקרה כזה, אנאמה רשאית לגבות דמי ביטול בהתאם לחוק 100 ש”ח או 5% מערך העסקה, הזול מבניהם. בהתאם לתקנות הגנת הצרכן, החזר כספי יבוצע באותו האופן בו בוצע התשלום, ולכל המאוחר תוך 7 ימי עסקים ממועד ביטול העסקה. אנאמה עושה כל שביכולתה לשלוח אליך מוצר איכותי ושלם. מוצר אשר בטעות הגיע לידיך פגום יוחלף במוצר זהה בלבד. לא יתקבל החזר כספי במקרה של מוצר פגום. אם הגיע לידיך מוצר פגום, יש לידע את אנאמה לא יאוחר מ 3 ימים מיום הגעת המוצר באמצעות דוא”ל info@anama.co.il או באמצעות הודעת וואטסאפ או שיחת טלפון למספר: 0504790536 ולשלוח באופן מידי את המוצר הפגום באריזתו המקורית תוף פירוט הפגם לכתובת: ת.ד. 60 הר חלוץ ד.נ. בקעת הכרם 2012100 לאחר בדיקת המוצר הפגום, נשלח אליך את המוצר החלופי. לא יתקבל החזר על מוצר פגום, קרוע או שאריזתו נפתחה.
החלפת או החזרת מוצרים תתאפשר אך ורק בהתאם לאמור לעיל, למעט ובכפוף למקרים שנקבעו לכך על פי דין.
תנאי ביטול סדנאות וקורסים דיגיטליים
הקורסים באתר הם דיגיטליים ואינם נערכים במתכונת רגילה של אולם הרצאות.
רישום לקורסים באתר וביטול הרישום לקורסים כפוף לחוק הגנת הצרכן, תשמ”א-1981, תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), תשע”א-2010 ויתר הוראות הדין הרלוונטיות.
ביטול רישום לקורס, ניתן לעשות תוך ארבע-עשר (14) ימים מיום הרישום ובהודעה מראש לכתובת הדואר האלקטרוני info@anama.co.il או בהודעת וואטסאפ לטלפון 0504790536 למעט מקרים שבהם נשלחו פרטי הגישה אוטומטית באופן מידי על ידי המערכת אל כתובת המייל של המזמינה שניתנה במעמד הרכישה. ידוע למזמינה כי מדובר במוצר דיגיטלי אינטרנטי אשר ניתן טכנית להקלטה ולשכפול וכי הוראות הביטול דלעיל יחולו רק בתנאי שלא נעשה כל שימוש במוצר. שימוש לצורך סעיף זה הנו קבלת הסיסמא למייל המאפשרת גישה לתכני הקורס. מוסכם כי רישומי מחשבנו ורישומי המערכת של אתר הקורסים בדבר מסירת הסיסמא יהוו ראיה חלוטה לכך.
במקרה שטרם נשלחו למזמינה פרטי גישה למערכת הקורסים, המזמינה רשאית לבטל את העסקה באמצעות הודעה לכתובת הדוא”ל info@anama.co.il בתוך 14 יום מיום ביצוע הרכישה. אנאמה תיצור קשר לזיכוי בניכוי דמי ביטול בגובה 5% משווי העסקה או 100 ש”ח – לפי הנמוך מבין השניים.
עם קבלת פרטי הגישה במייל למערכת הקורסים, לא תתאפשר ביטול העסקה ולא יינתן החזר מאחר והמזמינה נחשפה לתכני הקורס וההדרכות שנפתחו ברגע קבלת הסיסמא.
יובהר למען הסר ספק כי המזמינה לא תהייה זכאית להחזר כספי במידה והיא מסרה הודעת ביטול לאחר המועדים הקבועים לעיל וכי תנאי הביטול המפורטים לעיל אינם יחולו על רכישת קורסים שהגישה אליהם כבר סופקה ונפתחה הרשאה למזמינה לצפייה בתכנים.
תנאי ביטול קורסים, הרצאות ו/או סדנאות פרונטליות
רישום לקורסים באתר וביטול הרישום לקורסים כפוף לחוק הגנת הצרכן, תשמ”א-1981, תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), תשע”א-2010 ויתר הוראות הדין הרלוונטיות. ביטול רישום לקורס, ניתן לעשות תוך ארבע-עשר (14) ימים מיום הרישום ובהודעה מראש לכתובת הדואר האלקטרוני info@anama.co.il או בהודעת וואטסאפ לטלפון 0504790536
הרישום לקורס פרונטלי, יכול אך לא מתחייב, להיות תלוי גם במספר הנרשמות לקורס. בנסיבות מסוימות, שומרת אנאמה את הזכות לבטל קורס בשל מיעוט משתתפות. למשתמשת לא תהייה כל טענה ו/או תביעה בעניין זה בגין כל סוג של נזק, ישיר או עקיף אשר נגרם למשתמשת ו/או לצד שלישי. בנסיבות אלו, תשיב אנאמה כל סכום ששילמה המשתמשת, ככל ששילמה, ו/או תבטל את החיוב באשראי ככל שבוצע.
במקרה של ביטול מכל סיבה שהיא מצד המשתתפת, יינתן זיכוי על התשלום בכפוף לחוק, בניכוי דמי ביטול בגובה 5% משווי העסקה או 100 ש”ח – לפי הנמוך מבין השניים.
עובר לפתיחת הקורס, לא ניתן יהיה לקבל החזר יחסי על מפגשים במהלך הקורס אשר המשתתפת לא הגיעה אליהם, מכל סיבה שהיא.
ביטול מפגש אישי מקוון/פרונטלי
יכול ואנאמה תקיים גם מפגשים אישיים. על כל שינוי וביטול של מפגש אישי יש להודיע לאנאמה 24 שעות קודם למייל info@anama.co.il או באמצעות הודעת וואטסאפ או משלוח מסרון (SMS) לנייד – 050-4790536. ככל והודעה כאמור לא תימסר שומרת אנאמה את הזכות לגבות את מחיר המפגש המלא כאילו התקיים.