טיהור הבית עם מרווה, עם גבישי לבונה או עם מלח, מה עדיף? מה זה טיהור הבית? למה כדאי ואיך עושים?

הבית שאנחנו חיים בו זקוק מדי פעם לא רק לניקוי פיזי “רגיל” אלא גם בנוסף, לסוג של טיהור אנרגטי, מאחר והחללים, הקירות, הרהיטים והחפצים סופגים אליהם יום אחרי יום את התדר של המילים שנאמרות בחלל הבית, את הרגשות הכואבים, את המחשבות הטורדניות שלנו ושל יתר דיירי הבית ואלה נאספים ולאורך זמן עלולים להשפיע עלינו בצורה לא מודעת ולהשאיר את הבעיות הלא פתורות ואת הנושאים הכאובים הלא מדוברים צפים באוויר והם ימשיכו להשפיע ולשחזר דינמיקות מסוימות שוב ושוב.

טיהור הבית מאפשר לנו לעשות כמו “ריסטרט” לאנרגיה וזה חשוב תמיד, אבל בייחוד אם אנחנו עוברים לבית חדש, נרצה לטהר ולשחרר את האנרגיות הקודמות, להכין ולהתאים אותו אלינו, לצרכים ולאנרגיה שלנו ולוודא שהחלל יקבל אותנו בברכה ויתמוך בנו ובהתפתחות האישית שלנו.

מומלץ לערוך טיהור הבית עם מרווה לפחות פעם בשנה, הזמן הטבעי הוא בדרך כלל באביב, אולי אפילו ביחד עם ניקיונות הפסח, אבל בכל רגע כשאת מרגישה שאת זקוקה להפוגה, את רוצה ליישר קו, לטהר, להקליל, לבקש משהו חדש עבורך ועבור המשפחה שלך, אז מן הסתם זה הרגע הנכון. מידי פעם כדאי לטהר את הבית ולהוסיף בנוסף לניקוי הפיזי, גם טיהור מאנרגיות שליליות.

למה טיהור הבית עם מרווה זה חשוב?

הבית הוא הרבה מעבר לבית הפיזי החומרי הוא לא רק אוסף של כמה קירות אלא הוא מהווה עוגן בסיסי וראשוני שמגן ושומר עלינו מפני העולם וגם מזין אותנו וממלא אותנו בתחושות מסוימות. חשוב שנרגיש בו טוב כי הוא משפיע עלינו בכל הרמות, גם פיזית, גם רגשית וגם אנרגטית. הבית שאנחנו גרים בו משפיע אחד לאחד על האיזון הרגשי שלנו. בית שהאנרגיה בו לא מאוזנת תוציא אותנו מאיזון.

לכל רגש ו/או מחשבה שאנחנו פולטים, יש תדר אנרגטי שנטמע באותם הקירות וגם ביסודות של המבנה. חפצים דוממים ומבנים מושפעים מאנרגיות שליליות שיכולות להיכנס, להיטמע ולהשתרש בכל חפץ או מבנה ולהשפיע על השוהים בתוכם. הם כאילו “סופגים” את המחשבות, את האמונות, את דפוסי ההתנהגות ובייחוד בייחוד את הרגשות שלנו. אם היו בבית סערות רגשיות, אם היו ריבים או דרמות, הם נטמעו בקירות וביסודות הבית ואנחנו רוצים לנקות אותם משם. גם אם אנחנו מבלים בבית בפועל מעט שעות במהלך היום, בשעות הלילה, כשאנחנו ישנים, אנחנו חסרי הגנה ואלה הם הזמנים שאנחנו פתוחים לספוג אנרגיות פנימה ללא יכולת לסנן או לשמור. על אחת כמה וכמה אם עובדים מהבית חשוב שננקה אותו מידי פעם מאנרגיות שליליות.

באיזה מקרים כדאי ומומלץ לעשות את טיהור הבית?

בזמנים בהם אנחנו מרגישות תקיעות מסוימת זה יכול להיות מלווה ברגשות כבדים או בתחושה של מועקה, בתקופות קשות של משברים (כמו עכשיו בזמן המלחמה) או חס וחלילה מחלה, ריבים, קונפליקטים, דינמיקות לא תומכות בין דיירי הבית, אם אנחנו מארחים הרבה, אם עברנו לגור בבית חדש ואנחנו רוצים לנקות את האנרגיה מהאנשים שגרו שם קודם, או מהאנשים שבנו או שיפצו אותו, אם יש למישהו מדיירי הבית קשיים בשינה, בלימודים, פחדים, חלומות רעים, אחרי שינוי מהותי ודרמטי טוב או רע בחיים לדוגמא: מוות במשפחה, גירושין, פרידה מזוגיות, חתונה, תחילת קשר חדש, כשרוצים לפתוח “דף חדש”, כשעושים עבודת מודעות ועוברים שינויים גדולים וחשוב לנו שהבית יתמוך בנו בשינויים הללו ובעוד ועוד מקרים שפשוט בא לך להרגיש אנרגיה מחודשת. כדאי שתוכלי לעשות את זה בצורה פשוטה וזמינה וקלה.

אז איך מטהרים בית ואיך עושים את טיהור הבית בצורה נכונה?

טיהור אנרגטי לבית ב-6 שלבים

1. סנני והקלילי את הבית מעומס מיותר, טהרי אותו מחפצים

לכולנו יש נטייה טבעית לאגור חפצים אפילו מבלי לשים לב שזה קורה. תרבות השפע גורמת לנו לקבל במתנה ולקנות הרבה יותר חפצים ממה שבאמת אנחנו צריכים. כדי שהאנרגיה תוכל לנוע בזרימה חופשית בחללי הבית שלנו, היא צריכה מקום פנוי ומרחב לנוע בו. אם הבית שלך עמוס בחפצים ואת חיה בצפיפות, זה יקשה על האנרגיה לנוע בצורה חופשית. בדקי אם יש חפצים שאת יכולה לשחרר ולסנן ולמסור. בייחוד אם אלה הם חפצים שבורים, או מקולקלים, או כאלה שאת כבר לא צריכה והם מיותרים עבורך אבל יכולים לשמח מישהו אחר. חפצים ישנים כאלה, תוקעים את האנרגיה בבית ומפריעים לשפע להגיע אלייך.
מומלץ מידי כחצי שנה/שנה לעשות מעין סדר כזה שבו את ממיינת ומסננת את כל החפצים האלה שאת אומרת לעצמך שכדאי לשמור כי מי יודע מתי תזדקקי להם, אבל בעצם את לא משתמשת בהם ולא מגיעה אליהם אף פעם. אם הם שבורים ומקולקלים, עשי לעצמך ולמשפחה שלך טובה וקחי אותם למרכז המחזור הקרוב ביותר אלייך. אם הם עדיין טובים אבל את לא משתמשת בהם, תמסרי אותם לאנשים שיהנו מהם, את יכולה אפילו למכור חלק מהם. למסירה ללא תמורה יש את אתר אגורה שהוא נפלא.

אחרי שתוציאי אותם מהבית, את תרגישי איך האנרגיה שלך הופכת להיות יותר קלילה ויותר מאווררת. הם חסמו לך את האוויר, תקעו את האנרגיה בבית ולא אפשרו לך לנשום.

2. הכניסי קצת סדר בבלגאן

במירוץ היומיומי ובעומס שכולנו חיים בו, הרבה פעמים קשה לנו לשמור על סדר. דברים נערמים, עוברים ממקום למקום, “חונים” במקום כלשהו כשזה בכלל לא המקום שלהם, כל דיירי הבית תורמים את תרומתם לבלגאן הכללי ובכל יום שעובר, אנחנו מוצאות את עצמנו “מדלגות” מעל לערימות של חפצים ודברים. חלק מטיהור בית זה לעשות סדר. מידי פעם בפעם, כל כמה חודשים, דאגי לעשות סדר עמוק כזה שמוודא שלכל דבר יש מקום, אולי צריך להתקין מדף, או לקנות עוד שידה או ארון כדי שיהיה מקום לדברים שסתם מונחים להם שם. לפנות את המחסן, לסדר את הארונות, להחזיר כל דבר למקום שלו, חשוב שלכל דבר יהיה את המקום הברור והמסודר שלו וככה הדברים לא יצטרכו להתגלגל ממקום למקום ולהיערם ברחבי הבית. כשיש מספיק מקומות אחסון, קל יותר לשמור על הסדר לאורך זמן.

3. צרי זרימה טובה וחופשית ברחבי הבית

שימי לב שחפצים שנמצאים במעבר, במסדרונות, בין החדרים, מאחורי הדלתות, מפריעים לתנועה החופשית בבית, מפריעים גם לתנועה האנרגטית. סולמות שתקועים באמצע הדרך, נעליים מפוזרות, כיסאות ושידות שחוסמות מעברים, כל אלה כדאי לפנות ולדאוג שגם האנשים וגם האנרגיה יוכלו לנוע בחופשיות ובקלילות ברחבי הבית. אם יש חלל צפוף, דאגי להתקין בו מראה שתתן את התחושה של מקום קצת יותר רחב, כשיש חפצים מאחורי דלתות, אנחנו חושבים שאם לא רואים אותם אז הם לא מפריעים, אבל הם מפריעים לאנרגיה לזרום. כנ”ל לגבי חפצים מתחת למיטה, מעל לארונות, כל אלה “יושבים” ומכבידים על האנרגיה בבית. דאגי לפנות אותם ולמצוא להם מקום אחר או למסור אותם.

4. הפשילי שרוולים, זה הזמן לקצת אבק וספונג’ה

טוב, את השלב הזה לצערך את מכירה היטב, ואני מנחשת שלא הכי אוהבת 🙂 אבל אני מניחה שזה החלק שברור לך מאליו שצריך לנקות פיזית את הבית ואין ברירה. אם את מברות המזל האלה שיש להן מנקה (אני לא מסתדרת עם זה משום מה) אז נפלא, עשי את הטיהור עם המרווה אחרי שהיא סיימה לעשות ניקוי רגיל לגמרי, אבק, חלונות, ספונג’ה, בתירגול הרגיל.
אי אפשר לטהר את הבית אנרגטית אם הוא מלוכלך פיזית. אז אחרי שפינית חפצים ואת אלה שבחרת לשמור סידרת במקום אחסון טוב, הגיע הזמן לעשות ניקוי יסודי ועמוק לפני שהשלב האחרון של הטיהור מגיע.

5. התענגי על טיהור אנרגטי של הבית בעזרת ריחות ועשן של עשבים, צמחים ושרפים

למעשה כל השלבים הקודמים היו סוג של הקדמה (אמנם הקדמה חשובה ממש, שאי אפשר בלעדיה, אבל עדיין הקדמה :)) שהובילה אותנו לרגע החשוב והמהנה ביותר. לחלק הכיפי שבכל הסיפור, לטיהור האנרגטי עצמו. כנשים עוצמתיות, לכולנו יש בתוכנו את המכשפה הטובה הפנימית שאוהבת ויודעת איך לעשות את זה. עכשיו אנחנו נכנסות לעבודת הטיהור האנרגטי עצמה, וכאן את יכולה לבחור את אחת מהשיטות האלה, או לשלב ביניהן להעצמת הטיהור.

טיהור הבית בעזרת ריח ועשן של עשבים, צמחים ושרפים

טיהור בית בעזרת עשן צמחים

משחר האנושות השתמשו בשריפה של עשבים, צמחים ושרפים כדי לטהר חללים, להתקרב לאלוהים ולרוח, לחבר אותנו לאנרגיות חיוביות ולגרש אנרגיות שליליות, לעזור לנו להתעלות ועוד. לרוב הצמחים שנהוג לשרוף כדי לטהר חללים יש איכויות משותפות כגון העובדה שהם מכילים אחוז גבוה של חומרים מחטאים שמשתחררים אל חלל האוויר בזמן השריפה ועוזרים לדכא התפתחות של וירוסים, חיידקים, פטריות, עובשים, להקל על אלרגיות שנובעות מחשיפה לאבק ולפרווה של בעלי חיים, להקל על זיהום אוויר ועוד. הקשר בין חוש הריח לרגש כבר הוכח מדעית לפני שנים רבות. ריחות מכילים חומרים והחומרים האלה חודרים את מחסום הדם שבמוח ומשפיעים על מרכז הרגש באופן ישיר ומיידי. החומרים הנדיפים שבריחות מטהרים את החיידקים והוירוסים שבאוויר ובנוסף מניעים את התדרים וזאת הסיבה שממש אבל ממש כדאי לכלול חלק נכבד מהטיהור עם ריחות מטהרים. לא סתם לאורך כל השנים משתמשים בשמנים צמחים ושרפים במהלך טכסים. לכל צמח ושרף יש תכונה מסוימת שמחזקת ומעודדת חיבור ספציפי מסוים.

טיהור הבית ערכהבקרוב – ערכת טיהור הבית מיוחדת וייחודית המכילה:

  • מקל מרווה לבנה – לטיהור, חיטוי וניקוי אנרגיות שליליות וכבדות
  • מקל סנדלווד – מאזן, ממקד ומרגיע את הגוף ואת התודעה
  • מקל פאלו סנטו – מטהר, מקרקע, מדיטטיבי ומשרה הגנה
  • קונוסים של קטורת צמחים צבעונית – תערובת של צמחים, שרפים, תבלינים, שמנים אתריים, מינרלים, מחצבים
  • גבישי לבונה – מטהר, אנטידלקתי, משכך כאבים, תומך במערכת החיסונית ובמערכת הנשימה
  • קערת קטורת מיוחדת בצורת לוטוס
  • מצע פחם להבערת גבישי הלבונה

בקרוב

טיהור הבית

ערכת טיהור הבית מיוחדת המכילה:

  • מקל מרווה לבנה
  • מקל סנדלווד
  • מקל פאלו סנטו
  • קונוסים של קטורת צמחים צבעונית
  • גבישי לבונה
  • קערת קטורת מיוחדת בצורת לוטוס
  • מצע פחם להבערת גבישי הלבונה

טיהור הבית עם מרווה

טיהור הבית עם מרווה

מרווה ידועה בהיסטוריה כממלאת תפקיד חשוב בטכסי טיהור וריפוי בעיקר בקרב הילידים בארצות הברית בחלקים שונים של היבשת. למרווה (Salvia) יש זנים רבים והמרווה הלבנה (Salvia apiana) שבדרך כלל משמשת לטיהור היא אכן בעלת תכונות מחטאות חזקות וריחה דוחה חרקים. היא יכולה להיות יעילה בחיטוי חדרים של הסובלים מאסטמה, ברונכיט, אלרגיות ובעיות נשימה נוספות רק חשוב לוודא שלא שואפים את העשן ישירות בזמן הטיהור עצמו שכן הוא יכול לגרות את מערכת הנשימה ורק להנות מהאפקט שלאחר הטיהור. מבחינה רוחנית המרווה נחשבת כמגבירה את יכולת החיבור לעולמות עליונים וכמחזקת את האינטואיציה בייחוד במקרים בהם יש צורך לפתור קונפליקטים או להרהר בהם, המרווה תעזור להתבוננות הפנימית. זה מוכח גם מדעית שכן זנים רבים של המרווה ובייחוד זו הלבנה שמבעירים לשם טיהור, מכילה אחוז לא גבוה אך בהחלט יעיל של חומר פעיל בשם תויון (thujone) שנחשב לחומר פסיכואקטיבי ונמצא בצמחים רבים שמשמשים לטיהור הבית. בנוסף, לאורך ההיסטוריה השתמשו בריח המיוחד של שריפת המרווה הלבנה לגרש יישויות לא רצויות. כמו כן שימוש בעשן של מרווה לבנה נחשב על ידי הילידים כמרומם מצב רוח. מחקר מודרני משנת 2014 מוכיח כי היא יכולה לעזור לרומם דיכאון ולהוריד חרדה

איך בפועל משתמשים במקל המרווה?

רצוי לפתוח את כל החלונות בבית כדי שהאנרגיות השליליות וגם הריח החריף יוכלו לצאת החוצה בסיום הטיהור. מדליקים את מקל המרווה באמצעות מצית או גפרור ונושפים קלות על האש כדי לכבותה ולאפשר לעשן להתחיל להיטמר בצורה הדרגתית. כדאי לקחת צלוחית או קערה קטנה (בערכה שלנו יש את קופסת הגבישים והקטורת המיוחדת שמגיעה במיוחד עבור זה) ולהחזיק מתחת למקל המרווה בזמן שמסיירים בכל חללי הבית ומסובבים את המקל עם כיוון השעון ברחבי החדרים רצוי בתנועות סיבוביות עם כיוון השעון. לאחר שסיימת לעבור בכל החדרים, אפשר בעדינות “למעוך” את מקל המרווה כדי שיכבה, או להשאיר אותו לכבות באופן טבעי ולהשתמש בו שוב בפעם הבאה.
אפשר לטהר עם המרווה הלבנה גם חפצים שונים אם קנית בגד יד שנייה או קיבלת חפץ בירושה ואת רוצה לטהר אותו מאנרגיות שליליות, זאת יכולה להיות דרך מצוי

טיהור הבית בעזרת גבישי שרף לבונה

גבישי לבונה לטיהור הבית

גבישי לבונה הם כלי רוחני חזק יעיל ומשמעותי בו השתמשו לאורך ההיסטוריה בהרבה תרבויות ודתות. זה שרף ריחני שמופק מעץ הלבונה ויש לו ריח עשיר ואדמתי שבמקביל גם מרומם רגשית וגם מקרקע. לשרף הלבונה מייחסים איכויות הן של טיהור והן של הגנה ומשתמשים בו כדי ליצור חללים רגועים ומקודשים וכדי ליצור קשר עם האלוהי שבתוכנו. בנוסף יש לו איכויות רפואיות רבות כגון אנטידלקתי, משכך כאבים, תומך במערכת החיסונית ובמערכת הנשימה. טיהור בעזרת גבישי לבונה בהחלט יעמיקו את איכות החיים הרגשית הפיזית והאנרגטית בבית שלך.

איך להשתמש בגבישי שרף לבונה לטיהור הבית?
שוב, כדאי לפתוח את כל החלונות ולוודא שלא נושמים ישירות את העשן. אפשר לחמם את גבישי הלבונה כשמניחים אותם מעל למקור חום כלשהו (כמו בתוך מבער שמיועד להדפת שמנים אתריים) או להדליק אותם על ידי כך שמניחים אותם ישירות מעל מקור חום כגון דיסקית פחם, בתוך צלוחית או קערה מתאימים לכך (בערכה שלנו אנחנו מציעים קערת קטורת ופחם מיוחדים המותאמים לכך) וכשהם נשרפים הם משחררים את החומרים הפעילים, את הריח ואת העשן לחלל החדר. בצורה דומה למה שעשינו בטיהור עם המרווה, גם במהלך טיהור עם גבישי שרף הלבונה כדאי להסתובב בחללי הבית עם קערת הקטורת ובתנועות סיבוביות לפזר את העשן בחלל החדרים עם כיוון השעון. אפשר להניח את הקערה במקום מרכזי בבית ולהמתין שהם יסיימו לבעור. חשוב לפזר את העשן בהדרגה בכל רחבי הבית, כולל בחדרי ארונות, בעליות גג ומרתפים במחסנים וגם בפינות. לא יזיק גם לרכב שלך לעבור טיהור אנרגטי כזה..

טיהור הבית בעזרת מקלות עץ טבעי סנדלווד

טיהור אנרגטי של הבית עם מקל סנדלווד

למקלות סנדלווד יש מגוון רחב של יתרונות מדהימים לטיהור הבית ולהרמת האווירה. סנדל ווד נחשב למאזן, ממקד ומרגיע את הגוף ואת התודעה, הוא אחד הריחות הארציים והמקרקעים ביותר בזמן שבמקביל מחברים אותנו לרוח ולאינטואיציה, עוזר לריכוז בזמן שלומדים או עובדים, מעודד יצירתיות, מרגיע ומוריד מתחים כשמשלבים את הדפת הריח באופן יומיומי בחלל הבית מגבירים את איכות החיים ויוצרים אווירה נעימה ומאוזנת ברחבי הבית ומוודאים שהשלווה הפנימית הולכת ומעמיקה. תומך במדיטציה ובשלווה ומחזיר לאיזון.

טיהור הבית בעזרת מקלות עץ טבעי פאלו סנטו

מקלות פאלו סנטו לטיהור הבית

פאלו סנטו הוא עץ שנחשב למיסטי ומקורו בדרום אמריקה. השתמשו בו לאורך השנים השמאנים העתיקים ביבשת דרום אמריקה לטכסים רוחניים, להעמקת החיבור, הקרקוע, השלווה, היכולות המדיטטיביות. כששורפים את העץ הוא מדיף ריח מתקתק משולב של אורן, לימון ומנטה. הדפת ריח העשן שלו ברחבי הבית מאפשרת לטהר בצורה עמוקה אנרגיות שליליות ולהחזיר איזון שלווה ורוגע. טיהור הבית עם פאלו סנטו מאפשר חיבור לשפע, למזל טוב, ליצירתיות, לאהבה, לשמחה ולקלילות מפיג מתחים ולחץ. הריח מאפשר הגנה אנרגטית ונשאר לאורך זמן לאחר השימוש בו עד שמתנדף.

איך להשתמש במקלות עץ טבעיים לטיהור?
למקלות לוקח מעט יותר זמן להידלק מאשר למקל המרווה לדוגמא. יש להדליק ישירות עם גפרור או מצית ולהמתין עד שהעץ נדלק. לנשוף בעדינות ליצירת עשן ולנוע ברחבי הבית בתנועה סיבובית בפינות החללים והחדרים. כאן אין צורך להשתמש בקערה לשים מתחת מאחר ובזמן הבעירה לא נופלות חתיכות. לעיתים יש צורך להדליק בשנית לאחר כמה רגעים כי המקל עלול להיכבות בצורה טבעית עוד לפני שסיימתן לעבור בכל החדרים. לאחר שכיסית את כל השטח של הבית, את מוזמנת להשאיר את המקל בוער על צלוחית קטנה ולהמתין כמה רגעים לכיבוי טבעי שלו ללא צורך לעשות דבר נוסף. במקלות הטבעיים האלה עושים שימוש חוזר ומקל כזה נשאר לאורך חודשים רבים והוא חסכוני ויעיל.

קטורת לטיהור הבית

קטורות צבעוניות לטיהור אנרגטי של הבית

במסורת היהודית העתיקה נהגו ל”בכר” (הכוונה להעלות קטורת בבית המקדש) כדי למסך על הריח הלא נעים של הקורבנות שהועלו במזבח. בעבר העלאת קטורת הייתה מותרת רק לכוהנים ואיזה מזל שאנחנו חיות בעידן שבו כל אחת יכולה להקטיר קטורת ולהנות ממנה. קטורת הופקה בעבר מתערובת של צמחים, שרפים, תבלינים, שמנים אתריים, מינרלים, מחצבים ועוד ועד היום אפשר למצוא מגוון רחב של קטורות בצבעים וריחות שונים כולם מטהרים את האוויר מחטאים אותו ואת האווירה.

טיהור הביתבקרוב – ערכת טיהור הבית מיוחדת וייחודית המכילה:

  • מקל מרווה לבנה – לטיהור, חיטוי וניקוי אנרגיות שליליות וכבדות
  • מקל סנדלווד – מאזן, ממקד ומרגיע את הגוף ואת התודעה
  • מקל פאלו סנטו – מטהר, מקרקע, מדיטטיבי ומשרה הגנה
  • קונוסים של קטורת צמחים צבעונית – תערובת של צמחים, שרפים, תבלינים, שמנים אתריים, מינרלים, מחצבים
  • גבישי לבונה – מטהר, אנטידלקתי, משכך כאבים, תומך במערכת החיסונית ובמערכת הנשימה
  • קערת קטורת מיוחדת בצורת לוטוס
  • מצע פחם להבערת גבישי הלבונה

בקרוב

טיהור הבית

ערכת טיהור הבית מיוחדת המכילה:

  • מקל מרווה לבנה
  • מקל סנדלווד
  • מקל פאלו סנטו
  • קונוסים של קטורת צמחים צבעונית
  • גבישי לבונה
  • קערת קטורת מיוחדת בצורת לוטוס
  • מצע פחם להבערת גבישי הלבונה

טיהור הבית בעזרת צליל:

צליל הוא תדר. אין כמו צליל להעלות את התדר. אז כדי לנקות ולהוציא את הרעשים הלא רצויים, כדי להעלות את התדרים הטובים והרצוניים ברחבי הבית תעברי עם חפץ המפיץ צליל ברחבי החללים, פינות מרתפים ועליות גג. אפשר עם קעריות טיבטיות, פעמונים טיבטיים, קולנים או תוף.

טיהור הבית עם מלח

למלח יש תכונה אחת מצוינת והיא שכשהוא נשאר ככה פתוח בחלל האוויר, הוא סופג וסופח אליו את כל האנרגיות השליליות. לכן, כדאי, בשלב האחרון, ממש בסוף התהליך, לטאץ’ האחרון, לעשות טיהור עם מלח. מומלץ לפזר קעריות עם מלח רצוי מלח מגנזיום, אבל אפשר גם מלח רגיל, בפינות החדרים בבית ולהשאיר אותם שם כדי שיספחו אליהם את כל מה שאת כבר לא רוצה (כדאי להחליף את המלח כל קצת זמן, בייחוד אם רואים שהוא נעשה עכור או שחור)

6. הטענת אנרגיה חדשה לבית בעזרת התודעה והתפילה:

זהו, עכשיו כל החלק הקשה מאחורייך, עכשיו הזמן להתחבר פנימה ולהטעין את הבית בכל הטוב שאת רוצה למשוך אלייך. בחרי מקום שנמצא פחות או יותר במרכז הבית, מקום שיהיה לך נעים ונוח לשבת בו לקצת זמן. הבעירי בו נר ושבי לידו. עצמי את העיניים. קחי כמה נשימות עמוקות כאלה שממלאות גם את החזה וגם את הבטן ונשפי החוצה בצורה עדינה ורכה. חכי לרגעים האלה שבהם השקט ממלא אותך ותמקדי את המחשבות למה שאת רוצה שיקרה בחיים שלך, התמקדי במה שאת מבקשת למגנט ולמשוך אליך, התמקדי באנרגיה הטובה
שאת מבקשת להביא לבית שלך, במהות שלה. בקשי: ביטחון, שלווה, שקט, סיפוק, נחת וכדומה. חזרי על הבקשה שלך כמה וכמה פעמים וראי אותה מתגשמת ומתמלאת. תרגישי אותה מתמלאת ממש בגוף. הרשי לגוף להתמלא בתחושה הנעימה הזו. פזרי את התחושה הזו ברחבי הבית. דמייני איך הבית הופך להיות מגנט ענקי לדברים האלה שאת מבקשת.

עוד כמה מילים על טיהור הבית ועל מה זה בעצם טיהור רוחני עמוק?

עד כה דיברנו על טיהור הבית ברמה הפיזית והאנרגטית אבל לא התייחסנו לרמה עוד יותר עמוקה, שהיא הרמה של דפוסים ואמונות שממש טבועים בקירות וביסודות של הבית, כאלה ש”נדבקו” לקירות, ליסודות ולאדמה.

איך קורה שאמונות ודפוסים ממש כמו אצל בני אדם “נדבקים” למבנים???

אנחנו כבר יודעים ומבינים בעזרת המדע, שכל חומר באשר הוא, בעצם מורכב מתנודה של אטומים. ומהם אטומים? הם אנרגיה בתנועה. זאת אומרת שכל חומר שמקיף אותנו ושאנחנו הבעלים שלו, מקבל אליו את האנרגיה שלנו כולה, על כל המשתמע מכך: את המחשבות שלנו, את הרגשות שלנו וגם את דפוסי ההתנהגות שלנו. ממש כמו שכלב הופך דומה לבעליו, ככה הבית שלנו או שאלה שגרו בו לפנינו, הופך דומה לנו. אז בכדי לנקות אמונות ודפוסים מהבית, קודם כל צריך לעבוד עליהם בתוכנו, לעבור טיפול רגשי  עמוק שמאפשר לנו להכיר לעומק את האמונות ואת הדפוסים, את החסמים שלנו ולנקות אותם. כי אם ננקה את הבית, אבל אנחנו עדיין נחזיק בהם, הם יחזרו להיטמע ולהיספג שוב בבית וזה יהיה מעגל אינסופי, כי מהבית זה יחדור אלינו ואז מאיתנו לבית.

לדוגמא טיהור הבית לשפע: אם אנחנו רוצות יותר שפע בחיים ואנחנו רוצות שהבית שלנו יתמוך בשפע שלנו ויזמין אלינו שפע, אנחנו צריכות לעבוד על החסמים האישיים שלנו לשפע כדי שהבית לא “ידבק” שוב ושוב מאיתנו במחשבות, באמונות או בדפוסים שלנו על שפע. אז אם יש לנו אמונות כמו: “כסף לא גדל על העצים”, “צריך לעבוד קשה בשביל הכסף”, “אף פעם לא יהיה לי כסף כמו לאחרים”, “אני לא יודעת לעשות כסף” וכו’ כדאי שננטרל את האמונות האלה ואז גם נעשה ניקוי של הבית מהאמונות האלה כדי שהשפע סוף סוף יוכל לזרום אלינו. במקביל, בכל מה שקשור לבית, כדאי ומומלץ לנו לעשות סידור פנימי של הבית שתומך שפע. תורת הפאנג שווי מלמדת אותנו את כל החוקים שיכולים להגדיל את השפע בבית שלנו. האמונות והדפוסים שנטמעו עמוק בבית שלנו, או בחלל העסק שלנו משפיעים עלינו אנרגטית בחזרה. ככה שנוצר מעין “לופ” חוזר כזה. אנחנו משפיעים על הבית והוא עלינו וכל זה קורה ברמה העמוקה הלא מודעת, כמובן. אז אם אנחנו רוצים להשתחרר ולנטרל את החסמים כדאי שנעבוד בשני הרבדים – הפנימי והחיצוני בו זמנית.

איך ולמה קורה שאנחנו נמשכים לגור בבית שאינו תומך בנו?

לעיתים אנחנו נמשכים לבית אחד ולא לאחר, בגלל שיש לנו שיעור ללמוד, דפוס לנצח או תהליך לעבור פנימית בתוכנו והבית הוא אמצעי שעוזר לנו להגיע לשם.. אם נהיה מודעים. ואז אנחנו יכולים לבחור לעבור את התהליך עם אותו הבית. לדוגמא: פעמים רבות קורה שזוגות שיש להם תיקון או למידה מסוימת בתחום הזוגיות יקנו או ישכרו בית מזוגות שנפרדו או התגרשו, או שמשפחות שיש להם תיקון או למידה מסוימת בתחום הכלכלי, ימשכו לגור בבית שהיו בו קודם אנשים עם בעיות כלכליות, פשיטות רגל, כונס נכסים וכו’.

חשוב להבין שכל אנרגיה שנתקעת בבית משפיעה עלינו והיא יכולה להיות גם זאת של האנשים שגרו שם קודם, האנשים שבנו אותו, או שיפצו אותו ומכל ההיסטוריה שלו. גם לאדמה עליה הבית יושב ומונח יש היסטוריה שכדאי לטהר גם אותה. אז בפעם הבאה שאת עוברת בית, דאגי לעשות את כל שלבי הטיהור והניקוי לפני שאת והמשפחה שלך עוברים לגור בו כדי שתהייה לכן התחלה חדשה, קלה ונעימה ובפעם הבאה שאת מנקה את הבית, אולי זאת ההזדמנות שלך גם לעשות טיהור?

טיהור הביתבקרוב – ערכת טיהור הבית מיוחדת וייחודית המכילה:

  • מקל מרווה לבנה – לטיהור, חיטוי וניקוי אנרגיות שליליות וכבדות
  • מקל סנדלווד – מאזן, ממקד ומרגיע את הגוף ואת התודעה
  • מקל פאלו סנטו – מטהר, מקרקע, מדיטטיבי ומשרה הגנה
  • קונוסים של קטורת צמחים צבעונית – תערובת של צמחים, שרפים, תבלינים, שמנים אתריים, מינרלים, מחצבים
  • גבישי לבונה – מטהר, אנטידלקתי, משכך כאבים, תומך במערכת החיסונית ובמערכת הנשימה
  • קערת קטורת מיוחדת בצורת לוטוס
  • מצע פחם להבערת גבישי הלבונה