אופס, נראה שהאיזון וההרמוניה הפנימיים שלך קצת במצוקה וצועקים הצילו
מה תוכלי לעשות כדי להיות יותר שלווה שלמה ושמחה?
קודם כל האבחון
אז איך עושים את זה? בואי נעשה תרגיל ביחד
כלי שאילת השאלות – מה קורה במוח שלנו כשאנחנו שואלים?
ואיך יש לזה כל כך הרבה השפעה עלינו?
מומלץ לתרגל כמה שיותר כדי להטמיע את השינוי בגוף
לחצי על הסימן המשולש כדי להאזין ולתרגל או לחצי כאן כדי להוריד את התרגיל למחשב ולתרגל אותו בכל יום
לחצי על הסימן המשולש כדי להאזין ולתרגל או לחצי כאן כדי להוריד את התרגיל למחשב ולתרגל אותו בכל יום
מומלץ לתרגל כמה שיותר כדי להטמיע את השינוי בגוף
לחצי על הסימן המשולש כדי להאזין ולתרגל
או לחצי כאן כדי להוריד את התרגיל למחשב ולתרגל אותו בכל יום
עד שניפגש בפעם הבאה
(אשלח לך מעכשיו במייל תכנים מעוררי השראה ומעצימים)
שולחת לך חיבוק גדול עם המון אהבה

